Monday, December 29, 2008

Mukadimah

Assalamualaikum,selamat datang Tahun 2009 maka tinggallah tahun 2008 dalam kenangan.Saya berharap anda semua dalam keadaan sihat dan sejahtera untuk memulakan Tahun yang dijangka penuh cabaran ini.Dengan kewujudan blog ini maka dengan rasminya saya akan maharkan pelbagai jenis bahan mistik untuk koleksi atau kegunaan anda.Sila pastikan anda bersedia dari segi zahir dan batin.Segala bahan mistik yang akan dimaharkan di sini adalah dijamin asli dan teruji,sekiranya anda ragu-ragu untuk memilikinya saya nasihatkan anda berfikir dengan dengan tenang dan penuh keyakinan.Sekiranya anda memang peminat dengan bahan mistik saya dapat merasakan kehadiran anda dengan penuh penghormatan.Bagi yang berhajat untuk memiliki bahan mistik yang diingini sila bank in ke akaun saya (sila lihat bar sebelah kanan).Kos penghantaran untuk seluruh Malaysia ialah RM20.00 dan bagi yang dari luar negara bergantung dengan kedudukan negara anda.Masa penghantaran akan mengambil jangkamasa 5 hingga 20 hari.Tempoh penghantaran mengambilkira proses penyediaan bahan mistik yang perlu diritualkan mengambil masa satu minggu.
Setiap bahan mistik akan dipos selepas pengesahan bank in dan penyediaan bahan yang dimaharkan.Saya ingin menjelaskan sekali lagi bahawa setiap pemaharan anda saya anggap penting dan sulit,segala data mengenai anda adalah tanggungjawab saya.Perhatian buat semua saya mengingatkan saudara semua sekali lagi bahawa bahan mistik kami adalah terpilih.Perhatian segala minyak yang telah dimaharkan adalah yang terbaik dan kesan akan berbeza mengikut keadaan.Sekian Terima Kasih.