Monday, October 12, 2009

Minyak Pengasih Cemar Kilai



Minyak Pengasih Cemar Kilai ini telah mendapat sambutan sebelum dilancarkan,itupun atas permintaan beberapa orang sahabat yang begitu memerlukan minyak ini.Kehebatan Minyak ini berbeza dengan Minyak Pengasih yang lain ialah ia boleh digunakan untuk memikat gadis dan juga kaum sejenis sekaligus.Jadi sesiapa yang selalu bermasalah dengan rakan-rakan di tempat kerja baik wanita atau lelaki.Boleh digunakan terus diguna tanpa keraguan dihati,melalui foto atau disapu terus kepada yang dihajati.Kesannya sangat cepat sehingga anda sendiri tidak menyedari perubahan yang bakal anda nikmati.Saya telah menguji sendiri minyak ni,didapati kesannya memang hebat,orang yang tak pernah tegur saya selama ini,memulakan bicara,hairan kenapa?sedangkan saya hanya memakai minyak ini untuk niat supaya tiada sengketa di hati sesama manusia.Saya cuba pula pada seorang sahabat yang selalu berantakan rumah tangganya ,maksudnya gaduh hampir setiap masa,niat satu saja untuk kedamaian rumah tangga.alhamdulilah keesokkan harinya saya datang berkunjung isterinya tiba-tiba menangis di hadapan saya,sekali lagi saya hairan kenapa?rupa-rupanya rumahtangga yang dibina hampir 7 tahun itu hampir berderai dalam sikit masa lagi,alhamdulilah selamat .Isterinya mula berubah dari pemarah jadi penyayang,suaminya liar jadi jinak,syukurlah ini semua kerana usaha dan ikhtiar yang direstu oleh Allah S.W.T.

Asal-usul Minyak Cemar Kilai :

Daun Cempaka Hijau yang hanya tumbuh di tempat tinggi ini,hanya boleh dituai pada hari Jumaat kedua dalam bulan ogos,selepas selesai jumaat saya dengan rakan mencuba nasib mencari Daun Cempaka Hijau ini,alhamdulilah setelah bertarung hampir 1 hari 1 malam,kami ketemu juga,biarpun hanya 7 helai,syukurlah.Bila dapat nak bawa bukan senang,terpaksa ikut alur sungai,kalau ikut darat alamatnya tak sampailah kami,dipercayai ramai yang pernah jumpa tapi tak ramai yang berjaya pulang.Sampai di rumah tak boleh letak di tepi rumah kena letak ditengah,klu ditepi boleh hilang.dipercayai ada tangan halus yang ingin menggunakan Daun ini untuk sesuatu yang dasyhat.Alhamdulilah di ritualkan hampir 14 hari baru kita cuba.
Kita tidak keluarkan gambar daun ini untuk mengelak disalah guna.Dimaharkan
RM550-Botol Kecil dan RM1200-Botol Besar

Pantang: Jangan letak di tepi tingkap,sebaiknya letak di dalam almari berkunci.
Jangan bawa atau pakai ke tempat orang meninggal dunia.