Saturday, August 21, 2010

Minyak Suai Tinggi



Minyak Pengasih Suai Tinggi merupakan sejenis minyak pengasih yang sangat ampuh kerana hanya boleh dimiliki jika anda hanya lahir pada 3 bulan sahaja seperti yang akan saya nyatakan iaitu bulan Januari,Jun dan Disember.Ini adalah kerana Minyak Pengasih Suai Tinggi ini hanya boleh dihasilkan pada bulan yang seperti saya nyatakan di atas.Dihasilkan dari geliga lebah jati dengan bunga kersani dituai dalam 3 bulan di atas.Apakah khasiat dan kehebatan Minyak ini?Minyak ini kalau pada zaman dahulu pembesar,ketua kampung,pemimpin masyarakat yang guna sebab iya bersifat PENUNDUK,kalau kita mula bercakap Tunduk sejuk orang yang mendengar.Ini telah saya cuba sendiri ,di mana saya gunakan pada suatu perjumpaan politik,saya memberanikan diri berhujah,saya kagum sebab pendengar begitu asyik mendengar saya berhujah,sampai ada yang jatuh gigi palsu.Cara guna mudah calit saja di bulu kening,niat apa yang kita mahu.

Minyak ini maharnya RM777.77